Fredagsmys

Hejhej! Vi fick sluta tidigare från spanskan så jag kom hem vid halv 3. Sen dess har jag nästan bara redigerat en film som jag, Julia och Emilia gjorde på skolan idag. Om ni vill se den så får ni vänta ett tag, för det kommer ta ett tag att ladda upp den, för den är så stor och i HD kvalité. Men klicka HÄR för där kommer den vara uppe om ett tag, men jag påminner er ;D Det tog jättelång tid men nu är jag äntligen klar! :D I kväll ska jag äta tacos med familjen och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske åker och hyr filmer och köper lite fredagsmys också. :) Är så trött hela tiden så orkar inte göra något. Det är skolans fel! Haha, fy fan vad skönt det ska bli med påsklov i 1 och 1 halv vecka sen!! :D LÄÄNGTAR!
Två bilder från skolan idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback